• Våra politiker
Persongalleri

Våra politiker

Tawhid Amanullah

Ersättare Vänsterpartiet Sundbybergs styrelse, ersättare Bygg- och Tillståndsnämnden

Towe Bengtsson

Ursvik Vice Gruppledare, kommunalråd, ledamot Kommunstyrelsen, ledamot Kommunfullmäktige, ordförande Äldrenämnden, ordförande Sundbybergs stads pensionärsråd, ledamot Krisledningsnämnden, suppleant Sundbyberg Avfall och Vatten AB, representant Fairtrade City (styrgruppen), ersättare Exploaterings- och näringslivsutskott, ersättare Kommunstyrelsens personalutskott

Axel Björklund

Vice ordförande Social- och Arbetsmarknadsnämnden, ledamot Överförmyndarnämnden, stämmoombud Sweden Green Building Council, , styrelseledamot

Vicki Broberg

Rissne Första vice ordförande i Kultur- och Fritidsnämnden, ersättare i Kommunstyrelsen, ersättare i Exploaterings- och Näringslivsutskottet

Karin Bylund

Storskogen Styrelseordförande, , ersättare kommunfullmäktige, ledamot förskolenämnden

sandra djedovic

Sandra Djedovic

Rissne Ledamot Kommunfullmäktige, ledamot Byggnads- och Tillståndsnämnden, suppleant Förvaltaren Fastighetsutveckling Sundbyberg AB, ersättare Fastighets AB Förvaltaren

Ida Edlund

Storskogen Styrelseledamot, , ersättare Kommunfullmäktige, ersättare Förskolenämnden

eva eklund warnke

Eva Eklund Warnke

Centrala Sundbyberg Ersättare Äldrenämnden, , revisor Vänsterpartiet Sundbybergs styrelse

Malin Fröjmark

Rissne Ordförande i Personalutskottet, ledamot i Kommunfullmäktige, ersättare i Kommunstyrelsen

Sara Hamrin

Rissne Ledamot i Valnämnden, ersättare i Kommunfullmäktige

hans hamrin

Hans Hamrin

Lilla Alby Ledamot Kultur- och fritidsnämnden, , revisor Vänsterpartiet Sundbybergs styrelse

Veronica Kallander

Duvbo Första vice ordförande i Kommunfullmäktige, ordförande i Sundbybergs stads funktionsrättsråd, ledamot i Stadsmiljö- och tekniska nämnden, ledamot i Sundbyberg Avfall- och Vatten AB

Tuija Kalliomäki

Centrala Sundbyberg Ersättare i Bygg- och Tillståndsnämnden, ersättare Stadsmiljö- och Tekniska nämnden

sasan kanani

Sasan Kanani

Rissne Ersättare Sundbybergs Stadsnätsbolag AB, ersättare Sundbybergs Bredband AB

porträttbild på gustav persson

Gustav Persson

Centrala Sundbyberg Styrelseledamot, ledamot i Grundskole- och gymnasienämnden

Lena Rönnlund Baczek

Lena Rönnlund

Hallonbergen Ledamot i Kommunfullmäktige, ledamot i Social- och arbetsmarknadsnämnden, ledamot i Brottsförebygganderådet

Edward Tjörnhammar

Centrala Sundbyberg Styrelseledamot, , första vice ordförande Sundbybergs Stadsnätsbolag AB, första vice ordförande Sundbybergs Bredband AB

moises ubeira

Moisés Ubeira

Storskogen Gruppledare, ordförande i Förskolenämnden, första vice ordförande i Kommunstyrelsen, första vice ordförande i Exploaterings- och näringslivsutskottet, första vice ordförande i Krisledningsnämnden, ledamot i Kommunfullmäktige, ledamot i Solna-Sundbybergskommittéen, ledamot i Sundbybergs Stadshus AB, ombud i Kommunförbundet Storsthlm, ombud i Kommuninvest, personlig ersättare i Mälardalsrådet

jesper wilkund 2022

Jesper Wiklund

Centrala Sundbyberg Första vice ordförande i Social- och Arbetsmarknadsnämnden, ledamot i Fastighets AB Förvaltaren, ledamot i Förvaltaren Fastighetsutveckling Sundbyberg AB