Persongalleri

Kommunlista

Towe Bengtsson

Ursvik Vice Gruppledare, ledamot Grundskole- och Gymnasienämnden, ersättare Kommunstyrelsen, suppleant Norrenergi AB, ledamot Exploaterings- och näringslivsutskottet, ledamot Kommunstyrelsens upphandlingsutskott, kandidat till Kommunfullmäktige

Karin Bylund

Storskogen Styrelseordförande, kandidat till Kommunfullmäktige

sandra djedovic

Sandra Djedovic

Rissne Ersättare Förskolenämnden, kandidat till Kommunfullmäktige

Malin Fröjmark

Rissne Ersättare Kultur- och fritidsnämnden, ledamot Överförmyndarnämnden, kandidat till Kommunfullmäktige

Sara Hamrin

Rissne Ersättare Kommunfullmäktige, ersättare Stadsmiljö- och tekniska nämnden, ledamot Valnämnden, kandidat till Kommunfullmäktige

Veronica Kallander

Duvbo Ledamot Kommunfullmäktige, ersättare Byggnads- och tillståndsnämnden, ledamot Sundbyberg Avfall- och Vatten AB, ordförande Sundbybergs stads funktionsrättsråd, kandidat till Kommunfullmäktige

porträttbild på tobias tengström

Tobias Tengström

Rissne Styrelseledamot, ersättare Kommunfullmäktige, kandidat till Kommunfullmäktige

moises ubeira

Moisés Ubeira

Storskogen Gruppledare, ledamot Kommunfullmäktige, förste vice ordförande Förskolenämnden, ledamot Kommunstyrelsen, ledamot Social- och arbetsmarknadsnämnden, ledamot Sundbybergs Stadshus AB, ersättare Exploaterings- och näringslivsutskottet, ersättare Kommunstyrelsens upphandlingsutskott, ordförande Socialnämndens individutskott, ordförande Fairtrade City styrgruppen, kandidat till Kommunfullmäktige

jesper wilkund 2022

Jesper Wiklund

Centrala Sundbyberg Ledamot Kommunfullmäktige, ledamot Fastighets AB Förvaltaren, ledamot Förvaltaren Fastighetsutveckling Sundbyberg AB, suppleant Norrvattens förbundsfullmäktige, kandidat till Kommunfullmäktige