Persongalleri

Alla förtroendevalda

roya asadzadeh

Roya Asadzadeh

Rissne Ledamot Kommunfullmäktige, ersättare Social- och arbetsmarknadsnämnden, suppleant Förvaltaren Fastighetsutveckling Sundbyberg AB

Towe Bengtsson

Ursvik Vice Gruppledare, ledamot Grundskole- och Gymnasienämnden, ersättare Kommunstyrelsen, suppleant Norrenergi AB, ledamot Exploaterings- och näringslivsutskottet, ledamot Kommunstyrelsens upphandlingsutskott, kandidat till Kommunfullmäktige

Karin Bylund

Storskogen Styrelseordförande, kandidat till Kommunfullmäktige

sandra djedovic

Sandra Djedovic

Rissne Ersättare Förskolenämnden, kandidat till Kommunfullmäktige

eva eklund warnke

Eva Eklund Warnke

Centrala Sundbyberg Ersättare Kommunfullmäktige, ersättare Äldrenämnden

August Flensburg

Ör Ersättare Kommunfullmäktige, ledamot Stadsmiljö- och tekniska nämnden

Malin Fröjmark

Rissne Ersättare Kultur- och fritidsnämnden, ledamot Överförmyndarnämnden, kandidat till Kommunfullmäktige

sara hamrin

Sara Hamrin

Rissne Ersättare Kommunfullmäktige, ersättare Stadsmiljö- och tekniska nämnden, ledamot Valnämnden, kandidat till Kommunfullmäktige

hans hamrin

Hans Hamrin

Lilla Alby Ersättare Kultur- och fritidsnämnden, ledamot Sundbybergs stads cykelråd

Veronica Kallander

Duvbo Ledamot Kommunfullmäktige, ersättare Byggnads- och tillståndsnämnden, ledamot Sundbyberg Avfall- och Vatten AB, ordförande Sundbybergs stads funktionsrättsråd, kandidat till Kommunfullmäktige

sasan kanani

Sasan Kanani

Rissne Ledamot Kommunfullmäktige, ledamot Äldrenämnden

Kurt Karlsson

Storskogen Ledamot Kommunstyrelsens klimat- och hållbarhetskommitté

Amanda Möllenhof

Amanda Möllenhoff

Ör Ledamot Kommunfullmäktige, ersättare Valnämnden, ersättare Kommunstyrelsens klimat- och hållbarhetskommitté, kandidat till Kommunfullmäktige

Magnus Nilsson

Lilla Alby Styrelseledamot, ersättare Kommunstyrelsens brottsförebyggande råd

salvador perez

Salvador Perez

porträttbild på gustav persson

Gustav Persson

Centrala Sundbyberg Styrelseledamot, ersättare Grundskole- och gymnasienämnden

Jimmy Sagar

Ör Ledamot Byggnads- och tillståndsnämnden, ledamot Sundbybergs Stadsnätsbolag AB Sundbybergs Bredband AB

porträttbild på tobias tengström

Tobias Tengström

Rissne Styrelseledamot, ersättare Kommunfullmäktige, kandidat till Kommunfullmäktige

moises ubeira

Moisés Ubeira

Storskogen Gruppledare, ledamot Kommunfullmäktige, förste vice ordförande Förskolenämnden, ledamot Kommunstyrelsen, ledamot Social- och arbetsmarknadsnämnden, ledamot Sundbybergs Stadshus AB, ersättare Exploaterings- och näringslivsutskottet, ersättare Kommunstyrelsens upphandlingsutskott, ordförande Socialnämndens individutskott, ordförande Fairtrade City styrgruppen, kandidat till Kommunfullmäktige

jesper wilkund 2022

Jesper Wiklund

Centrala Sundbyberg Ledamot Kommunfullmäktige, ledamot Fastighets AB Förvaltaren, ledamot Förvaltaren Fastighetsutveckling Sundbyberg AB, suppleant Norrvattens förbundsfullmäktige, kandidat till Kommunfullmäktige