Persongalleri

Kommungrupp

roya asadzadeh

Roya Asadzadeh

Rissne Ersättare Fastighets AB Förvaltaren, suppleant Förvaltaren Fastighetsutveckling Sundbyberg AB

Towe Bengtsson

Ursvik Vice Gruppledare, kommunalråd, ledamot Kommunstyrelsen, ledamot Kommunfullmäktige, ordförande i Äldrenämnden, ordförande Pensionärsråd, ledamot Krisledningsnämnden, representant Fairtrade City (styrgruppen), suppleant i bolag Norrenergi AB, ersättare Exploaterings- och näringslivsutskott

Axel Björklund

Ledamot, Överförmyndarnämnden, ersättare, Stadsmiljö- och Tekniska nämnden, ersättare i Social- och Arbetsmarknadsnämnden, stämmoombud, Sweden Green Building Council

Vicki Broberg

Rissne Första vice ordförande i Kultur- och Fritidsnämnden, ersättare i Kommunstyrelsen, ersättare i Exploaterings- och Näringslivsutskottet

Karin Bylund

Storskogen Styrelseordförande, ersättare Förskolenämnden

sandra djedovic

Sandra Djedovic

Rissne Ledamot i Kommunfullmäktige, ledamot i Byggnads- och Tillståndsnämnden

Ida Edlund

Storskogen Ersättare i Kommunfullmäktige, ersättare i Förskolenämnden

Malin Fröjmark

Rissne Ordförande i Personalutskottet, ledamot i Kommunfullmäktige, ersättare i Kommunstyrelsen

Sara Hamrin

Rissne Ledamot i Valnämnden, ersättare i Kommunfullmäktige

Veronica Kallander

Duvbo Första vice ordförande i Kommunfullmäktige, ordförande i Sundbybergs stads funktionsrättsråd, ledamot i Sundbyberg Avfall- och Vatten AB

Tuija Kalliomäki

Centrala Sundbyberg Ersättare i Bygg- och Tillståndsnämnden, ersättare Stadsmiljö- och Tekniska nämnden

porträttbild på gustav persson

Gustav Persson

Centrala Sundbyberg Styrelseledamot, ledamot i Grundskole- och gymnasienämnden

Lena Rönnlund Baczek

Lena Rönnlund

Hallonbergen Ledamot i Kommunfullmäktige, ledamot i Social- och arbetsmarknadsnämnden, ledamot i Brottsförebygganderådet

Jimmy Sagar

Ör Ledamot i Sundbybergs Bredband AB, ledamot Sundbybergs Stadsnätsbolag AB

moises ubeira

Moisés Ubeira

Storskogen Gruppledare, ordförande i Förskolenämnden, första vice ordförande i Kommunstyrelsen, första vice ordförande i Exploaterings- och näringslivsutskottet, första vice ordförande i Krisledningsnämnden, ledamot i Kommunfullmäktige, ledamot i Solna-Sundbybergskommittéen, ledamot i Sundbybergs Stadshus AB, ombud i Kommunförbundet Storsthlm, ombud i Kommuninvest, personlig ersättare i Mälardalsrådet

jesper wilkund 2022

Jesper Wiklund

Centrala Sundbyberg Första vice ordförande i Social- och Arbetsmarknadsnämnden, ledamot i Kommunfullmäktige, ledamot i Fastighets AB Förvaltaren, ledamot i Förvaltaren Fastighetsutveckling Sundbyberg AB